onsdag 20 april 2011

ترجمه به فارسی نامه خامنه ایی به مصلحی

بسم‌الله الرحمن الرحیم (الله اکبر از دست شما نمک به حرومها )
حجة‌الاسلام جناب آقای مصلحی دام توفیقه( مرتیکه احمق الاغ )
وزیر محترم اطلاعات (گماشته مخصوص من)

استحكام و انسجام و روزآمد بودن دستگاه اطلاعاتی كشور (اگر یک مهد کودک باز کرده بودم اطلاعات دقیقتر میداد ) يكی از پايه‌های مهم اقتدار نظام اسلامی است (یادش بخیر چه آرزوهایی داشتم برای این مجتبی )، لذا از شما می‌خواهم بيش از پيش در انجام مأموريت‌های مهم داخلی و خارجی وزارت اطلاعات اهتمام به خرج داده  (احمدی نژاد به گور باباش خندیده مرتیکه کوتوله حالا بدون اجازه من وزیر خلع میکنه مگه اینجا خونه خالشه)  و با سرمايه‌ی عظيمی كه آن وزارتخانه از نيروی انسانی توانمند (هرچی للت و لوت ، مرضیهای جنسی و بیماران روانی که تو ایران بوده) و انقلابی و متدين و فنآوری‌های روز(مدرترین انواع شکنجه وارداتی از چین و کره شمالی) برخوردار است و با حمايت دولت خدمت‌گذار(ای گردنت خورد مموتی اگر میدونستم نصفت زیر زمینه من به گور پدرم میخندیدم تورو بیارم سر کار) و همكاری ساير نهادهای اطلاعاتی (منظور اون ۱۰ تا  دستگاه اطلاعاتی موازی برای روزه مباداس ) اجازه ندهيد كوچک‌ترين فترت و سستی در انجام وظايف قانونی (کشتار و شکنجه و آزار مردم ایران و دیگر کشورها در موقع لزوم) آن دستگاه مهم پيش آيد.

برای شما و معاونان و مديران محترم و همه‌ی فرزندان عزيز و انقلابی‌ام در وزارت اطلاعات دعا می‌كنم (که هر چه زودتر خرمای همه شما ارازل را بخورم).

موفق و مؤيد باشيد (کار این مموتی را هر کی بسازه یک پراید پیش من دارد).

سیدعلی خامنه‌ای (خراسانی)
30/فروردین/1390


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar