torsdag 21 april 2011

نامه سر گشاده سد علی به امام جمعه قم: مرتیکه الاغ ،مریض جنسی تو به فرج ننه من چه کار داری؟

بسم‌الله الرحمن الرحیم
 حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی امام جمعه قم سلامو زهر مار
مرتیکه الاغ مریض جنسی تو به فرج ننه من چه کار داری؟
مادر فلان فلان شده دیگه از هوا و زمین دارم میخوردم از تو ازگل هم باید حرف بشنوم؟
الاغ زاده تو خودت خری فکر میکنی مردم دیگر انقدر بلا نسباتشون خرند که باور کنند منه چپق به دست موقع به دنیا آمدن گفتم یا علی؟
آخر یک چیزی نگو که من خ. ر. هم نتونم باورش کنم.
از روزی که این چرندیات را گفتی هر روز چنتا sms  و mms برام از مشایی و دار و دستش میاد و من را به مسخره گرفتن.
یک مشت الاغ تر از تو هم باورشون شده یک مجسمه از فرج مادر بنده درست کردن گذاشتن تو فیضیه قم هر کسو نا کسی که میرسه یک دست بهش میکشه دورش فوت میکنه.
من واقعا نمیدونم از دست شما ذلیل مردها چه بکنم.. ای خدا یک مرگی به من بده من از شر این الاغها راحت شم.
  
موفق و مؤيد باشيد

سیدعلی خامنه‌ای 
31/فروردین/1390


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar