fredag 27 maj 2011

وزیر اطلاعات ایران خبر داد: ۳۴ باب آشپزخانه اوپن که سعی در اغفال جوانان داشتند دستگیر شدند

طبق آخرین اخبار رسیده از تهران امروز صبح با هجوم به موقع نیروهای انتظامی و پلیس امر به معروف و نهی از منکر ۳۴ باب آشپزخانه open که سعی در اغفال جوانان داشتند دستگیر شدند. وزیر اطلاعات ایران در این زمینه گفت: این آشپز خانه ها که  محل فساد جوانان را تامین میکردنند بعد از کار و پشتکار سربازان گمنام امام زمان شناسی و دستگیر شدند. این آشپزخانه ها همگی به ارتباط با بیگانااگان از جمله اسراییل و امریکا اعتراف کردند. 

1 kommentar:

  1. هاله سحابی به پدر پیوست+ خبر تکمیلی ۳
    اشتراک

    * Donbaleh
    * بالاترین
    * Facebook
    * Twitter
    * Delicious

    25
    چهارشنبه, ۱۱ خرداد, ۱۳۹۰
    چکیده : یکی از ماموران به شدت عکسی از مهندس سحابی را که هاله سحابی به سینه خود می فشرد، کشید و بر اثر مقاومت هاله بر زمین افتاد و دیگر بلند نشد....

    هاله سحابی فرزند عزت الله سحابی تنها یک روز بعد از درگذشت پدرش در مراسم تشییع جنازه پدر پس از برخورد ماموران امنیتی و انتقال به بیمارستان دچار ایست قلبی شده و از دنیا رفت.
    بنا به اخبار رسیده به کلمه صبح امروز در مراسم تشییع جنازه عزت‌الله سحابی وقتی ماموران امنیتی برای بردن جنازه دخالت می‌کنند هاله سحابی، دختر مرحوم سحابی، به آنها اعتراض می‌کند و نیروهای امنیتی با او و جمع حاضر برخورد میکنند.
    هاله سحابی به بیمارستان منتقل و در آنجا از دنیا می رود. هم اکنون جو امنیتی ویژه ای در مراسم و محدوده لواسان حاکم است.
    هاله سحابی ۵۴ ساله، قرآن پژوه و از فعالان سیاسی و اجتماعی و حوزه زنان بود که به در حوادث بعد از انتخابات شعبهٔ ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی او را به دو سال حبس تعزیری و پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد .
    وی در حال گذراندن دوران محکومیتش در زندان بود که به دلیل وخیم بودن حال پدرش از زندان مرخصی گرفت.
    خبر تکمیلی:
    سایت میزان نیوز وابسته به ملی – مذهبی ها نیز به نقل از یک شاهد حاضر در مراسم این واقعه را اینگونه روایت کرد:
    یکی از ماموران به شدت عکسی از مهندس سحابی را که هاله سحابی به سینه خود می فشرد، کشید و بر اثر مقاومت هاله بر زمین افتاد .
    یحیی شامخی، فرزند هاله سحابی در مصاحبه با میزان خبر گفت: موقعی که پیکر مهندس را برای تشییع بیرون آوردیم ماموران جلوگیری کردند و اجازه تشییع ندادند، جر و بحث شدید شد و فضا متشنج بود. خیلی اذیت کردند و بالاخره جنازه را به زور کشیدند و بردند.
    نوه مهندس سحابی افزود: جنازه را که به زور کشیدند مادرم افتاد. بی هوش بود، تا دکتر به ما گفت ایست قلبی کرده است.
    روایت یک شاهد حاضر در مراسم
    یک شاهد حاضر در مراسم هم مشاهدات خود را اینگونه روایت می کند:

    هاله سحابی جلوی جمعیت بود. قرار بود – یعنی قول داده بودند – که پیکر تا سر کوچه تشییع شود. اما وسط کوچه گفتند ادامه ندید. هاله اعتراض کرد. درگیری لفظی شد و چندبار هاله سحابی را هُل دادند. همون موقع پیکر مرحوم سحابی رسید. مامورا با کسانی که زیر پیکر رو گرفته بودند درگیر شدند. تو این کشمکش هاله سحابی که از این صحنه به شدت متاثر شده بود روی زمین افتاد.در این موقع بود که گفتند پیکر مهندس را نگه دارید یک نفر زمین افتاده است. رفتم بالای سر هاله سحابی. چشمانش باز بود.. به هوای اینکه ضعف کرده همه می‌گفتند آب قندی چیزی بیارید. گفتیم پیکر رو نگه دارید اما گوش نکردند همینطور که هاله زمین افتاده بود اون طرف داشتن تلاش می‌کردند پیکر رو از دست مردم دربیارند.. هاله سحابی را به کناری کشیدند و سوار ماشینی کردند و بردند. پیکر هم بعد از ۳-۴ دقیقه کشمکش و فریادهای لااله الالله مردم بردند…
    فریدون سحابی: هاله بر اثر ضربه به شکم و ریه به شهادت رسید
    عموی هاله سحابی علت درگذشت هاله را ضربه به شکم و ریه و نهایتا ایست قلبی عنوان کرد.
    فریدون سحابی برادر مرحوم سحابی در گفتگوی کوتاهی با جرس خبر شهادت هاله سحابی را تایید کرد.
    یحیی پسر هاله سحابی در مصاحبه ای اعلام کرده بود که درگذشت مادرش بر اثر ضرب و شتم نبوده و علت فوت ایست قلبی هاله خانم بوده است. فریدون سحابی عموی هاله تاکید کرد که اینطور نیست و ضرب و شتم در منتهی درجه بوده است و نیروهای امنیتی در منتهی درجه سختی و بیرحمی و نامردی نسبت به هاله کردند.
    فریدون سحابی در حال رانندگی به سمت منزل مرحوم هاله سحابی بود او گفت هم اینک پیکر هاله را به منزل بردند و الان بچه هایش بر سر و صورت خودشان می زنند.
    این خبر به روز می شود

    SvaraRadera